15 Ağustos 2013 Perşembe

Dünya'nın En Güzel Yeri...

Görselin kaynağı burada


"Ama biz biliriz ki, bir yerde mutlu mesut olmanın ilk şartı, orayı sevmektir. Bir yeri seversen, orası dünyanın en güzel yeridir. Ama dünyanın en güzel yerini sevmezsen, orası dünyanın en güzel yeri değildir..."

Vizontele'den Nazmi Başkan'ın (Altan Erkekli) efsane repliği...

Ben bugün böyle hissediyorum. Biraz çalkantılı bir ruh hali içindeyim. Bir takım tatsız olaylar yaşandı, ama bunlar her zaman bizim bilemeyeceğimiz yeni başlangıçlara gebe. "Her işte bir hayır vardır." bundan sonraki hayat düsturum. Bizim üzüldüğümüz şeylerde kimbilir ne hayırlar gizlidir de biz bilemeyiz. Twitter'da da yazdım. Bir karar aldım. (Allah korusun öyle kötü bir karar değil, merak etmeyin) Eğer herşey olumlu sonuçlanırsa size yazacağım zaten... Allah yardımcım olsun, cümlemizle birlikte inşallah...

Bu arada görsel, Ankara'nın diğer yüzünü gösteriyor. Çok kimselerin sevmediği, fakir ve soğuk olan kesimini... Ama ben bu halini de çok seviyorum. Gecekonduların kiremitlerinin kırmızısındaki samimyet nerede var ki artık?

Sevgiler :)

2 yorum:

  1. Gecekonduların kiremitlerinin kırmızısındaki samimiyet nerede var ki artık?

    Ne güzel bir cümle kurmuşsun. Kesinlikle öyle şehrin o tarafında olmak her zaman daha güvenli daha huzurlu gelir bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hissettiklerimi anladığın için gönülden teşekkür ederim sana..

      Sil