14 Ağustos 2013 Çarşamba

Gün'den Kesitler #1

Ara sora değişiklikler yapmak güzel oluyor. Bloga geri dönmek de benim için bir değişiklikti. Ama dönmenin de bir bedeli var elbet: Blogu güncel tutmak :)

Ben de motivasyonu yüksek tutmak adına, yeni yeni seriler oluşturmaya karar verdim.

Hayat hep böyle tatlı olsa keşke :)

Pastayı işyeri arkadaşlarım için yaptım. Mutfağa girip birşeylerle uğraşmayı çok seviyorum. Sonunda da tabii "ellerine sağlık" denmesini. Öyle olursa benden mutlusu olmaz :) İşin temeli aslında paylaşmanın mutluluğu. Bende olan bende kalınca o mutluluğu paylaşamıyorum, illa ki paylaşınca anlamlanıyor herşey. Pasta olsun, çay olsun, kitap olsun, sevgi olsun... Klişe bir cümle, ama gerçekten hisseden için hiç de klişe değil... Sahiden de "paylaştıkça çoğalıyorsun" :)

Bu arada okumaya başladığım "Mesnevi Terapi" hiç akmıyor. Kendimi kitaba veremiyorum. Ne olacak bilmem.. Yarım bırakmak en sevmediğim şeydir okurken :(

Sevgiler :)

6 yorum:

  1. Kesinlikle sevdiklerinle paylaşmanın mutluluğu paha biçilemez..Pastan çok güzel görünüyor :) Tarih sorabilir miyiz acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiklerimiz hep yanımızda olsun, biz de hep paylaşalım inşallah :) Tarih derken? :)

      Sil
  2. yakınlarda olsaydık da bu pastanın tadına baksaydık:) güzel görünüyor,ellerine sağlık:)

    Ben de Sufi ile Terapist diye bir kitaba başlamak üzereyim, okuduğun kitabı görünce aklıma geldi. Sanırım bu konuyu ilk araştıran kişiye ait kitap. Senin yorumunu merak edeceğim doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman beklerim :)

      Mesnevi Terapi'de ilerleyemiyorum maalesef... Olmuyor. Şimdilik yarım bıraktıklarım listesine alacağım maalesef :(

      Sil