12 Ağustos 2013 Pazartesi

Okuduklarım #37: Kaiken - J.C. Grange

Merhaba herkese!

Öncelikle geçmiş Ramazan Bayramınızı kutlarım. :) Bayramda ne mi yaptım? Tabii gezdim, ilk gün Ankara'da, ikinci gün ise Kütahya'da idik. Dalından erikler topladım :)
Dün döndük, eee bugün de işbaşı :) Ama kitap okumaya vakit bulamadım gezmekten. "Yeni hafta, yeni kitap" dedim ve bugün Nevzat Tarhan'ın "Mesnevi Terapi"sine başladım :)

En son 2013'te okuduğum 7. kitabı tanıtmışım, bugün ise okuduğum 37. kitabı tanıtıyorum. Evet arada atladığım 30 tane kitap var. İnşallah zamanla doldururum o boşluğu vakit buldukça. Dolduramazsam da kusuruma bakmayın. Listeye bakıp "Bu kitabı sen okumuşsun, yorumunu alayım" dersen ama özel bir kitap postu yaparım istek sahibi için, böyle biline :)

Gelelim Kaiken'e :)

Kaiken benim okuduğum ilk Grange kitabı idi. Daha evvelden Grange kitaplarına pek sıcak bakmıyordum. Nedense beni iten birşeyler vardı, ama kesinlikle sebepsiz olarak. Bu kitap benim önyargımı fena halde kırdı ama :) İleride Grange okumaya karar verdirdi yani :) Kitap Kardeşliği grubumuzla beraber okuduk. Kardeşliğimizde kitapları birlikte okuyor ve sonra izlenimlerimizi sosyal medya üzerinden paylaşıyoruz, grubumuzu merak edenleri ve katılmak isteyenleri şöyle alalım.

Kitabımız Fransa'da geçiyor, polis memuru Passan ve "Doğumcu" adını verdiği seri katil ile maceraya başlıyoruz, ancak sayfalar bizi öyle yerlere sürüklüyor ki kitabı okurken "hadi ya, ne ara buraya geldik!" demekten kendinizi alamıyorsunuz. "Evet, katil kesin bu!" yahut "Ahanda şüpheliyi buldummm!" da dilinizden düşmeyecek cümleler arasında :) "Kaiken" adı da Japonca'dan geliyor. Passan'ın karısı Naoko bir Japon çünkü. Kitapta onların ilişkisine de ayrıca tanık oluyorsunuz...
Bu da bayram temizliği öncesi yaptığım listeli Kaiken fotosu :D


Şimdilik benden Kaiken yorumları bu kadar...

Beni Twitter'da takip etmek isterseniz @kitapcikedisi olarak bulabilirsiniz, aynı şekilde Instagram'da da @kitapcikedisi olarak varım :)

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder