27 Eylül 2013 Cuma

Gün'den Kesitler #5


Bu yazıyı okurken, bir yandan da lütfen yukarıdaki parçayı dinleyin...


Bu ayracı dün akşam yaptım.
Dedim ya biraz çocuğumdur ben,
Renk renk boya kalemleri durur masamda,
Çizerim, çiziktiririm...

Eski davetiyelerden ayraç yapma fikri aklıma düşünce,
"Ne çiziktirsem?" diye düşünürken
Aklıma bu şarkı geldi..
Şarkıya göre resimlemeye çalıştım,
Çizgilerim acemi,
El işlerim acemi,
Ama umarım şarkıdaki samimiyeti bu çizgilerde de hissetmişsinizdir...

Hepimizde biraz delilik var mıdır acaba?

(Şarkı Ezginin Günlüğüne ait, ama ben Sabahat Akkiraaz yorumunu çok daha güzel, çok daha candan buluyorum. Sevgili Yerazness'in deyişiyle daha "yanık"..)

14 yorum:

  1. Kitap ayracını hediye etmek istersen hemen adres yollayayım :)
    Yok yok şaka.. Çok güzel olmuş..şarkı zaten çok duygulu.
    Mutlu günler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mailden hemen bir adres bekliyorum o zaman :) itiraz istemem :)

      Sil
  2. Çok güzel şarkıdır ben Hüsnü Arkan'ın sesinden dinlemeyi tercih ediyorum ama Sabahat Akkiraz' ın yorumu da güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir şarkı, şarkıdan ilham alarak yapılan kitap ayracı daha da bi güzel :)
    İlhamın bol olsun Kitapçı Kedisi, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimie bol bol uğrasın o ilham perisi :) benden de sevgiler :)

      Sil
  4. Bayıldım ayraca, ne güzel şey yetenekli olmak!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, iltifatınız :)) teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Şarkı içten,ayraç içten,dilden dökülen sözler içten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karşımdaki kalp de içten, sevgi dolu :)

      Sil
  6. İnsanın bu kadar yetenekli olması nasıl güzel bir şey ya (:

    YanıtlaSil
  7. Simdi gordum adim gecmis buralarda ne mutlu:) Ayrac da cok guzel,kumas islerine de girdin baya yeteneklisin kutluyorum seni:)

    YanıtlaSil