2 Eylül 2013 Pazartesi

Okuduklarım #40: Dostluk Ekmeği - Darien Gee


Herkese merhabalar!

Bir senedir dört gözle beklediğim tatilim jet hızını bırakın, ışık hızıyla geçti ve ben bu yazıyı işyerimden yazıyorum :) Takip edenler bilirler, İzmir Foça'daydık. Eski Foça..Taş evleri, arnavut kaldırımı sokakları ile bir içim su gibiydi. Bu kadar beğeneceğimi bilmiyordum. Tatilimizi kurum kampında geçirdik. Küçük bir de arkadaş grubumuz vardı ki, bomba bomba! Bir kez daha anladım, gidilen yerleri sadece kendi doğasıi güzelliği değil; birlikte gittiğin arkadaşların da güzelleştiriyor! Şu günbatımına bakar mısınız? Blogda olsun, Instagram'da olsun çok günbatımı paylaştım. Ve şu sonuca vardım: Foça'nın günbatımı sahiden enfes!


Tatilde okuduğum kitapların sonuncusuydu Dostluk Ekmeği, aynı zamanda bu yıl okuduğum 40. kitabım oldu. Yazarı Darien Gee. Arkadya Yayınları'ndan. Her zaman belirttim, bu yayınevinin kapak tasarımları bir harika! Bu kadar mı albenili olur yahu! Püsküllü kitap ayraçları da ayrı bir güzellik. Koy vitrine seyret :) O derece!


Kitabımız ise "Küçük Mucizeler Dükkanı" tarzı. Anlatmak istediğimi sezmişsinizdir umarım. Umudun, arkadaşlığın, hüznün bir potada toplandığı kitaplardan. Avalon Kasabası'nda günlük hayat akıp giderken Julia'nın kızı Gracie'nin kapıda bulduğu bir tabak içindeki dilimli "Dostluk Ekmeği" ve onu sizin de pişirebilmenizi sağlayan bir hamur mayası ile olaylar gelişir.. 5 yıl evvel oğlunu kaybeden Julia, herşeyi bırakıp Avalon'a yerleşip çay salonu açan Madeline ve bir zamanlar ünlü bir çellist olup şu an kocasından ayrılmak üzere olan Hannah'ın yolları kesişir ve bu ekmek dostluklarının gelişmesine sebep olur. Olaylar gelişir... :) Daha fazla yazmak istemiyorum :)))

Morale, umuda ihtiyacınız varsa hiç düşünmeden alın, okuyun derim :)

Şu an ise, "Çavdar Tarlasında Çocuklar"ı okuyorum, KitapKardeşliği grubumuz ile :)

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder