13 Eylül 2013 Cuma

Okuduklarım #44: Senden Önce Ben - Jojo Moyes

Selamlar!

Kek kabusumu atlatıım çok şükür :) Ama yazık oldu o güzelliklere. Bu olaydan aldığım ders ise, bir dahaki sefere herşeyi iki kere kontrol ederek kek yapacak olmam. Ne yapalım, herşeyden bir ders çıkarmak lazım bundan sonra :) Bu arada hepinize hayırlı cumalar :)

Bu yıl için kendime 52 kitap hedefi koymuştum. 44 bitti :) Tek haneli sayılara düştüm, kaldı 8 kitap :) Bakalım ne zaman erişeceğim hayırlısıyla hedefime?

Başıma bir şey gelmeyecekse, ben son okuduğum kitap ile ilgili görüşlerimi paylaşmaya başlıyorum.

Elim, biraz yaşlı çıkmış :P

Senden Önce Ben, Jojo Moyes,
Pegasus Yayınları, 480 sayfa.

Bu kitabı okumaya başlamadan evvel, öyle çok yorumla karşılaştım ki sayısı ciddi anlamda fazla. (Cümleye gel!) Bu yorumların çoğu, kitabın olağanüstü duygusal olması ve son yüz sayfada ağlatacağı yönündeydi. Hatta kitabın ilk sayfaları, buna dair yorumlara ayrılmıştı. Ancak ben okumaya başladığım zaman, beni çok etkilemedi. Yani ne bileyim, kitapta eksik birşeyler vardı. Sarmadı.

Tabii ki, siz benim yorumlarımla bağlı değilsiniz. Bana çok güzel gelen bir kitap da, sizi aynı ölçüde etkilemek zorunda değil.

Almayın, okumayın da demiyorum. Okuyun, belki sizi etkileyecek bir kaç şey çıkacaktır.

Sevgiler! :)

6 yorum:

  1. aaa benimde okuma listemde bu kitap var gerçi henüz başlamadım.Dediğin gibi çok yorum var bende merak etmiştim. Bakalım beni etkileyebilecek mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım, yorumumla seni olumsuz yönde etkilememişimdir :) Sevemediğim kitap sayısı çok azdır normalde, ve yazarların emeklerine de sonsuz saygım var ama dediğim gibi, ben bu kitapla yakınlık kuramadım sadece. Sevgiler :)

      Sil
  2. Yeni geldim buraya... Elinizin yaşlı çıktığını söylemenize güldüm. :)
    Kitap, sanat seviyorsanız Kafa Dergi'ye; hikaye serilerinden hoşlanıyorsanız Ters Düz'e yorumlarınızla bekliyorum efendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, arada öyle komik cümleler kurmuşluğum olur benim :)

      Uğramaya çalışacağım :) selamlar :)

      Sil
  3. :) dün akşam şu kitapla ilgili gerçek bir yoruma rastlasam da bir fikir edinsem diye düşünmüştüm inanın.
    başka bir blogun listesinde gördüm sizi. kedi ve kitap, oo bir arada. geldim ve biraz aşağıda neyle karşılaştım. sevindim.:))
    Hıım, acele etmiyorum bunun için o halde.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Görüşlerime değer verdiğiniz için teşekkür ederim :)
      kitaba gelince, hakkındaki fikrim hala aynı ;)
      Sevgiler :)

      Sil