11 Eylül 2013 Çarşamba

Yaptığın yanlışlıklara gülebilmektir bazen hayat!

Selam!

İşyerindeki çalışma arkadaşlarımızla geçen hafta kendi aramızda bir "5 çayı" düzenleyelim demiştik. Bugün gerçekleştireceğiz inşallah. Herkes karınca kararınca evde birşeyler hazırlayıp getirecekti. Benim payıma ise bitter çikolatalı topkek ve makarna salatası düştü.

Topkek tarifini daha evvelden çok kez yaptım. Her seferinde başta kocam olmak üzere çok takdir alan ve "Ellerine sağlık!" cümlesini sürekli duyduran bir lezzettir. Dün akşam da ben bir heves yaptım kekimi. Hatta fırından çıkmış halini Instagram'da paylaştım. Çok da güzel yorumlar aldı orada da. :)


Bu arada eşim sürekli olarak "Bana yok mu?!" diyordu, ben de "Ey koca kişisi, ben bunları sayılı yaptım, cısss!" diyip dururken, sabah ısrarlarına dayanamayarak bir tanecik yemesine izin verdim. İyi ki de vermişim!

Keki ısırmasıyla birlikte adamın yüz ifadesi değişti resmen!!! "nooldu buna?!!" demeye kalmadan kendisi söyledi, "Bu ne tatsız bişey olmuş, naaptın sen buna?!"

Meğer ben saftirik, keke şekeri eklemeyi unutmuşum!!!

Bizi o an bir gülme aldı ki sormayın! :))) Sizinle de paylaşsam mı acaba, rezil olur muyum ki diye düşünürken de aklıma geldi, niçin paylaşmayayım ki?!

İşte o yüzden dedim ya yazının başında,

Yaptığın yanlışlıklara gülebilmektir bazen hayat!

12 yorum:

  1. :) Tablo gibi olmuş ama. Yeme de yanında yat derken, böyle durumlar için söylenmiş sanırım.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma hiç, aynen öyle oldu :D koy vitrine süs bile olur, ama yenilmiyor :D

      Sil
  2. Ayy çok güzel duruyor halbuki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadı da keşke öyle olsaydı, ama çok kötüydü yahu :/

      Sil
  3. Bizim iş yerinde olsa bir ömür geyiklerinden kurtulamazsın. Eşin kurtarmış seni:) ayrıca çok lezzetli görünüyor yazık olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bundan sonra herşeyi tattıracağım, yoksa dediğin gibi dillerden düşmezdim :))

      Sil
  4. :)))) Oooo, bunca güzel gözüken keklerin şekeri yok demek ki ;)) Olsunnn, görüntü 10 numara ;) Azcık kaloriden de kurtulmuşsunuz hem ofiscek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalori gelseydi de, keşke bu keklerden gelseydi ama yahu :)))

      Sil
  5. Benmari eritilmiş çikolataya batırınca iş görmez miydi ki acep? Ya da ufalandıklarında kremalı bir pastaya harç olabilirlerdi belki? (Tam da koyun can derdinde kasap et derdinde gibi oldu sanki =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi, evet güzel çözümler amma ve lakin kekleri o halde görmeye dayanamadım :)) tadı da düzelecek gibi değildi hiiiç umut yoktu :(((

      Sil
  6. ama görünüşü şahane boş ver pudra şekeri dökseydin üzerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pudra şekeri değil, bal döksem bile o lezzeti iyileştirmek mümkün olmazdı :)

      Sil