11 Ekim 2013 Cuma

Okuduklarım #47: Bir Aradayız, Hepsi Bu - Anna Gavalda

Merhaba!

Offf! Salyangoz hızında geçen bir haftadan sonra, nihayet 9 günlük tatilin kıyısındayız. Çok yoğun geçen bir haftaydı benim için. Zaten son iki haftadır kitap okuma hızım yerlerde sürünüyor, dikkatinizi çekmiştir sanırım :) Ama elişlerim açısından da hareketli geçti, çeşitli kitap kapları ürettim, sipariş üzere istek olunca hazırlıyorum bunlardan. Eğer isterseniz, mail adresimden benimle irtibata geçmeniz yeterli olacaktır.

Bu arada şimdiden Mübarek Kurban Bayramınızı tebrik ederim...




Birr Aradayız, Hepsi Bu, Anna Gavalda
Doğan Kitap, 479 Sayfa


Bitirdim evet, ve ağzımda şekerli bir tat bırakan bir kitap oldu. Kaybeden'lerin farklı bir hikayesi, ama tabii bolca gülümseten, ve umut aşılayan bir kitap.. Filmi de varmış, en kısa sürede bulup izlemek istiyorum, hatta çok sabırsızlanıyorum :) Kitap hakkında daha fazla birşey anlatmayacağım, D&R'ın indiriminden almıştım, iyi ki almışım diyorum, siz de okumak isterseniz "yoo okumayın, zaman kaybı" demem. Hafif bir kitaba ihtiyacınız varsa, tavsiyemdir :)


Ben de...


"Bir kitabın dindiremeyeceği acı yoktur..."


Ben de "entel"im!!!

Sevgiler...



7 yorum:

  1. Kitap kaplarına bayıldım.
    Fiyat konusunda h.hazan@gmail'e bilgi atabilir misiniz lütfen.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) mail olarak bilgi verdim :)

      Sil
  2. "..Bir kitabin dindiremeyeceği acı yoktur". Kesinlikle katılıyorum çok doğru bu arada kitap kaplarına bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hoşgeldin. Yorum bıraktığın için teşekkürler, ben de senin bloguna geldim, takip et butonu göremedim, eklersen çok güzel olur, ben de seni takip edebilirim :)

      kitap kapları için ayrıca teşekkürler :)

      Sil
    2. hoşbulduk:) rica ederim, yeni katıldığım için ekleyememiştim şimdi ekledim:))

      Sil
  3. kitabını geçen sene almıştım, filmini de seyret derim.
    iyi bayramlar !

    YanıtlaSil
  4. kitap kapları yaratıcı :)

    YanıtlaSil