12 Kasım 2013 Salı

Okuduklarım #51: Cicoz - M. Sadık Aslankara

Selamlar!

Bu hafta yazı yayınlama çılgınlığı içerisindeyim. İki günde üçüncü yazım olacak bu. Bereketli geçen bir hafta olur umarım yazı açısından :) Biliyorsunuz, benim bir hayalim var. Okunur şeyler yazabilmek üzerine. O yüzden yazdıklarımı yayınlıyorum bu mecrada. Naçizane görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim :)

Bugün açısından mutlu olduğum başka bir gelişme ise, vikitap.com sitesinde 2013 yılı için belirlediğim okuma hedefimin tamamlanmasına yalnızca bir kitap kaldı, çok mutluyum :)

 

Şimdi ise, bir günde okuyup bitirdiğim kitabı tanıtacağım.


Cicoz, M. Sadık Aslankara
Can Yayınları, 125 sayfa

Bu kitabı mayıs ayındaki meşhur D&R Can Yayınları indiriminden almıştım 5 Liraya. O günden beri okumak için bekletiyordum. Dün sabah başladım. Aslında, kanımız uyuşsaydı çok daha çabuk bitirebilirdim ama, yazarın anlatım tarzı, gerçek mi hayal mi olduğu belli olmayan durumlar ve değişkenlikleri benim içimi daralttı. Anlaşamadığım nadir kitaplar arasında yerini almış oldu Cicoz böylece. Oysa ismini çok sevmiştim ben, aldanmışım (Yeşilçam aksanım devreye girer :)

Kitaptan beğendiğim tek cümle ise bu oldu;



Sevgiler!

7 yorum:

  1. cümleyi ben de çok beğendim teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, ben de teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Vikitap olayında kutlarım :)Kitabı not aldım ama zannederim 100 yıl sonra sıra gelecek kendisine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) gerçi senin hızının yanında benimki solda sıfır kalır :))) kitabı not al almasına ama 100 yıl sonra sıra gelmesi daha iyi :)))

      Sil
  3. Merhaba;
    Çok şaşırdım bu kitabın ismini görünce. Merak da ettim doğrusu. Kitapçıda görsem herhalde düşünmeden alırdım:) Benim de bir kedim var ve adı cicoz:) Acaba kitap karakterin kedisi ile mi ilgili? Alıntıda kedi ile ilgili bir cümle olduğundan merak uyandırdı bende. Kedisinin adını çocukken çok severek çiğnediği sakızdan esinlenerek cicoz koyan ben, kitabın yazarın kedisinin adı olduğunu öğrenirsem çok çok şaşıracağım ve dünya ne tuhaf bir yer diyeceğim yeniden:):) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba :)

    Kedilere bayilirim :) ve gercekten sizin de kedinizin ismi harikaymis :) ayrica o sakiz benim de cocukken en sevdigim sakizdi. Minik bir ambalaj icerisinde uc tane birbirinden alimli renkte sakiz :) hala mutlu eder beni dusuncesi bile. Sizin de kedinize ismini koyacak kadar cok sevmenize ben de sevindim :))

    Ama maalesef bu cicoz'un o cicozla hicbir alakasi yok. Ben de ismini gorunce bayilarak almistim ama cicoz sadece metafor olarak kullanilmis bu kitapta :((

    Benden de kocaman sevgiler. Size ve Cicoz'a :) ♥

    YanıtlaSil
  5. merhaba,

    ben de az önce bitirdim cicoz'u.yaklaşık bir aydır elimde sürünüyordu cicoz.m. sadık aslankara'nın uykusu sakız adlı kitabını okumuştum ve çok beğenmiştim.bir de cicoz gerçekten çekici bir isim kitap adı olarak.ama kitap beni de pek içine çekemedi.

    sevgiler.

    YanıtlaSil