31 Aralık 2013 Salı

2013 Yılı Kitap Dökümüm :)

Musmutlu yıllar şimdiden herkeseee!!! :)

Geçen post'umda 2014 için güzel dileklerimi iletmişim, tekrar edeyim yine, aşk para sağlık huzur mutluluk ve bol bol kitap 2014'te bizimle olsun inşallah :)

Bu yıl için kendime 52 kitap hedefi koymuştum, 59 kitap ile seneyi kapatıyorum. Keşke 60 olsaydı ama tek sayı iyidir, severim :)

Görsel alıntıdır.


2013 yılı okuduğum kitaplar listesi aşağıda, yorumladıklarımın altını çizip link verdim, yorumlayamadıklarım için affedin, merak ettikleriniz olursa seve seve yorumlayabilirim. :) Bir ara blogumu boşlamıştım çünkü, ama artık okur okumaz yorum girmeye dikkat ediyorum :) Listede 1 eksik kitap var, artık hangisidir bilemem :) Tam liste Vikitap.com da mevcut :)))

Candan sevgiler!


12 yorum:

  1. Ben de bu yılı 72 kitapla kapadım. Listenizde 11 tanesi ortak okumuşuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika :) ortak kitaplar okuğumuzu görmek beni mutlu kılıyor biliyor musunuz? :)

      Sil
  2. Bende bu yıl 43 kitap okudum. İnşallah seneye artar :) yanlış saymadıysam 4 kitap ortak okumuşuz :))
    Tüm kitap dostlarına bol okumalı bir yıl diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak kitaplarımızla birlikte bize kalan kimbilir ne hatıralar vardır. Belki de aynı satırlarda aynı şeyleri hissetmişizdir :) mutlu yıllar olsuuun :)

      Sil
  3. Benim bu yılki hasılatım 75 kitap.Gönül isterdi ki daha çok olsun ama,seneye inşallah:)
    Musmutlu,bol kazançlı,en önemlisi sağlığının yerinde olduğu bir yıl diliyorum canım benim:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum sen zaten 75 kitap ile süper bir rekor yapmışsın, darısı bana bulaşsın inşallah :) yeni yıl dileklerin için çok teşekkürler, daha güzelleri kat kat senin için gerçekleşsin inşallah :) ♥♥♥

      Sil
  4. Kitaplarını çok beğendim, ben de Saatleri Ayarlama Enstitüsü'nü okumak istiyorum. Yenişehir'de Bir Öğle Vakti - Sevgi Soysal'ın da yorumunu bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi Soysal yorumunu en kısa sürede eklemeye çalışacağım:) mutlu yıllar! :)

      Sil
  5. tebrik ederim... çok güzel liste....inşallah 2014 hepimiz için daha bol kitaplı olur... sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  6. daha bol kitaplı , daha mutlu yıllar..:)

    YanıtlaSil
  7. Koca listeden sadece 2 tane mi ortak çıkar :) bir kısmı benim yeni yıl listemde. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  8. Kitap okumak için baya vakit ayıyorsunuz görünüşe göre saygı duydum.Askerlik görevini ıcra ettiğim için şuan bolca okumaktayım.Blogunuzu takipteyim kitap önerileriniz için.Teşekkürler.

    YanıtlaSil