6 Aralık 2013 Cuma

Mim #1: Benimle İlgili 5 Bilgi

Merhaba! :)

Sevgili Narçelen beni mimlemiş, benim de blogumda cevaplayacağım ilk mim oldu sayesinde :) Çok teşekkür ederim sevgili Narçelen :)

Konusu, başlıktan da anlaşılacağı üzere, bana dair beş ufak bilgi. Haydi bakalım başlayalım :)

İnternette konuştuğum çok kişi, benim 30'lu yaşlarımda olduğumu düşünüyor. Oysa 26 yaşındayım. 27'me az kaldı. :) İsteyenler için ek bilgi: 22 Aralık doğumgünümdür :P Ayrıca yine Narçelen'in miminde paylaştığı bir bilgiye ben de ortak olmak isterim, görenler 26 yaşında olduğuma da pek inanmaz, 23 24 filan zanneder, gözlük küçük gösteriyor sanırım :)


görsel alıntıdır
Kedileri ne kadar çok sevsem de bir kedi sahiplenmek benim gözümü korkutuyor. Sorumluluk almak biraz zor. Hayatına evlat gibi birşey dahil ediyorsun. Vebali çok büyük. O yüzden canlı hayvan beslemek isteyenler oldukça iyi düşünsün. Kediyi bir kenara bırakalım, canlı bitki bile bakamıyorum ben ya. Evde bir tane ağacımsı şey var, onu da sağolsun eşim sular filan :) Sorumluluk hakkımı ileriye saklıyorum :)





alıntıdır
Kum deniz güneş oldukça güzel şeyler, tatil hiç sevilmez mi? Ancak benim suyla, denize girmekle aram pek yoktur. Hele ki evlenmeden evvel, ailemle tatile gittiğim zamanlar bir kere bile denize girmeden dönmüşlüklerim olmuştur. Su korkutur beni. Kendimi güvende hissetmem. Bilumum tekne, yat vs turlarından da hoşlanmam. Ama vapur başka :))) O keyfi de değişmem hiçbirşeye :)




alıntıdır
Ankara'da yaşıyorum. Bilmeyen kaldı mı bilmem :) Ve şehrimi çok seviyorum. Doğma büyüme buralıyım. :)


Ve son olarak, kitaplarımı ödünç vermeye kıyamam. Çünkü ödünç verdiğimde ya geri gelmiyor, yahut da geldiğinde cılkı çıkmış olarak buluyorum. Sayfaları yıpranmış, kapağı bükülmüş vs. O yüzden etrafımda çok yakın ve sevdiğim insanlar haricine kitap ödünç vermiyorum.

Mimi cevaplamak isteyen herkese gönderiyorum :)

3 yorum:

  1. benim bi kedim var ve evet haklısın; evlat.
    onların oyuncak olmadığını, sorumluluk gerektiğini vurguladığın için teşekkürler. Sokakta yaşayan kedilerden çok, ev yaşamına alışıp sokağa bırakanlara üzülüyorum ben. Çok yazık..
    Denize girmeden mi döndünn!! Amanınnn, beni de bıraksan karaya çıkmadan dönerim tatilden :)
    Çok teşekkürler cevapladığın için..

    YanıtlaSil
  2. Bugün yaş gününüzmüş! Nice yıllara.:)
    Ben de kedi hastasıyım, ve ben de aynı çekinceleri paylaşıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bir ankarali ve kedisever olarak blogunuzu takibe aldım:-) ben de beklerim=seyhanturkmen.blogspot.com sevgiler:-)

    YanıtlaSil