16 Aralık 2013 Pazartesi

Okuduklarım #56: Kurt Seyt&Murka - Nermin Bezmen

Merhaba!

Bu aralar yeniyıl hediyelerimle uğraşmaktayım :) Kitap Kardeşliği'nin yılbaşı hediyeleşme etkinliğindeki çıkan arkadaşıma ve Serpil Ablama hazırladığım hediyeleri bugün postaya verdim. Sırada canımın içi Seçil'e ve Ebru'ma göndereceğim hediyelerim var. Hediyeleşmeyi seviyorum :)

Bir de dün kardeşime akıllı telefon aldık, Line işine bulaştık. Dünden beri birbirimize sticker gönderip duruyoruz hahah :)

Yazmaya ise bu sıralar ara verdim. Aklımda bir konu var, onun üzerine yoğunlaşıyorum. Ona yoğunlaşmaktan da kısa öykülere vakit kalmıyor. Bakalım, kısmet :)


Kurt Seyt&Murka, Nermin Bezmen
PMR Yayıncılık, 540 Sayfa

Önceki yayınımda, hatırlarsanız Kurt Seyt&Shura'yı yorumlamıştım. Murka da o kitabın devamı niteliğinde, Kurt Seyt'in eşi ile ölümüne dek geçirdiği hayatını anlatıyor. Önceki kitap kadar etkileyiciydi. Kurt Seyt'e kah kızdım, kah kıyamadım. Onun yaşadığı çalkantılı ruh hallerini anlamaya çalıştım. Kimi yerlerde mutlu oldum, kiminde hüzünlendim. Shura kadar şiddetle tavsiye edebileceğim bir kitap Kurt Seyt&Murka benim için.

Masalsı aşkları, zorluk yıllarını, hayata direnmeyi çok güzel anlatmış Nermin Bezmen...

Tavsiyemdir. :)

Bu sıralar okuduğum çoğu kitap hoşuma gidiyor, tavsiye ediyorum. Beğenmediğim kitapları asla olumlu yorumlamıyorum, aklınıza ters birşey gelmesin. Çünkü herkes, her kitabı sevmiyor, sevemiyor. Muhakkak aralarda benim e sevmediğim kitap oluyor ama dediğim gibi şu sıralar şanslıyım :)))

Herkese sevgiler! :)

2 yorum:

  1. Canımın içiiii :)
    Ankara'yı sevme nedenim... Ne de mutlu olmuştum kargonu alınca... Bu sene kışıçok yaşayamadık ama ben gene de atkımı takmadam edemedim. O güzel ellerin dert görmesin tatlııımmmm :)

    YanıtlaSil
  2. Canımın içiiii :)
    Ankara'yı sevme nedenim... Ne de mutlu olmuştum kargonu alınca... Bu sene kışıçok yaşayamadık ama ben gene de atkımı takmadam edemedim. O güzel ellerin dert görmesin tatlııımmmm :)

    YanıtlaSil