18 Mart 2014 Salı

Okuduklarım #11: Yürümek - Sevgi Soysal

Merhaba!

Okuma hızım oldukça düştü, hatta yerlerde sürünüyor... Bu durumdan oldukça hoşnutsuzum aslında. Okuma hızımın zaman zaman yavaşladığı olmuştur ancak bu kadar uzun bir süre okumamazlık hiç etmemiştim :(

Bu akşam, çik-lit olarak tabir edilen bir kitaba başlayıp bu okumama direncimi kırmak istiyorum. Bakalım :)



Yürümek, Sevgi Soysal
Bilgi Yayınevi, 186 sayfa

Daha evvelce de belirttiğim gibi, Sevgi Soysal'ın yeri bende çok ayrıdır.. Severek okuduğum bir Sevgi Soysal kitabı oldu yine. Baskılarla şekillenen çocukluk dönemimiz, "yapma! etme! karşı gelme!" ler yüzünden yara alan benliğimiz ve yaşamımızın ileriki dönemlerinde zamanında yapılan baskıların tezahürü... Mükemmel bir dille anlatmış yazar...

Yayınlandığı dönemde ise bayağı sansasyon meydana getirmiş, mahkeme kararı ile "mühstehcenlik" gerekçesi ile toplatılmış, ancak sonradan bu karar kaldırılmış bir kitap.

Bence her haliyle okunası.

Hele, eski basımlar bir başka oluyor...


1 yorum:

  1. merhabalar, oncelikle guzel kitap paylasimlariniz icin tesekkurler:)ben sevgi soysal'la Tante Rosa ile yeni tanistim ve kalemine cok cabuk isindim, farkli bir tarzi ve samimiyeti var, erken yaslarda yitirmemiz ise tam bir taliksizlik.. yurumek kitabini da edinecegim bu yaziniz vasitasiyle:)

    YanıtlaSil