28 Ekim 2016 Cuma

Kitap Alışverişim

Merhaba!

Ankara'da sonbahar mevsiminin en tadına doyulmaz günlerini sürüyoruz -bence- şu sıralar. İşyerimin bulunduğu kampüsün şehre nazaran yeşillik oranı fazla olması da bu tadı artırıyor. Öğle arası yürüyüşlerimi kuruyup dökülmüş sarı sarı yaprakların üzerinde gerçekleştiriyorum mesela.. Tel örgülere sarılmış sarmaşıkların kızılı büyülüyor beni..


Bu ismini bilmediğim minnoş bodur ağaç da çok dikkatimi çekiyor. Yanından geçerken bakışlarımla seviyorum onu :)


Gelelim başlıktan anlayacağınz üzere alışveriş hususuna.. Temmuz ayından beri kitap alışverişi yapmamıştım. Kendimce bir sepet oluşturdum, durup durup ekleme-çıkarmalar yapıyordum ki; en sonunda bir gün dayanamadım "Bir daha mı gelicem ben dünyaya be?!" diyip "sipariş ver" butonuna bastım gitti :) Karşınızda ise gelen güzellikler :)))

-Mezeci Çırağı : Kapağına vurulup aldığım bir kitap. Ve sanıyorum yazarın ilk kitabı, ilk kitaplara ayrı bir takıntım var benim. Ama çok cici değil mi???

-Kritimu, Girit'im Benim : Daha evvelden Saba Altunsay'ın "Benim Hiç Suçum Yok" isimli kitabını okumuş ve gerek kalemine gerek konusuna hayran kalmıştım. O yüzden bu kitabını da muhakkak okumalıyım diye düşündüm.

-Muhtelif Evhamlar Kitabı :Bu kitaba dair hiçbir fikrim yok. Yani önceden incelediğim bir kitap değil, tamamen spontane gelişti alışverişi :)

-Gülhisarlı Terziler : Biliyorsunuz Hüsnü Arkan'ın son kitabı. Evvelce hiç Hüsnü Arkan okumadığımdan mütevellit, son kitabı ile başlayacağım yazarı tanımaya.


-Terk Edenler ve Kalanlar : Napoli Romanları serisinin üçüncü kitabı. İlk iki romanı soluksuz okudum, üçüncüyle serüvene devam edeceğim inşallah.

-Doğu Avrupa'ya Yolculuk : Marquez'in bu kitabı beni ismiyle cezbetti doğrusu çünkü Doğu Avrupa her daim ilgimi çekmiştir.

-Anne, Baba ve Diğer Ölümcül Şeyler : Yalçın Tosun'u okumayan kaldı mı diye merak ederseniz evet, kaldı: Ben! İlk kitabı ile Tosun'un yazın dünyasına adımımı atacağım.

-Beyaz Geceler : Geç kalınmış bir klasik benim için. Ama zararın neresinden dönersem kardır!

-Sineklerin Tanrısı : Bir geç kalınmış klasik daha! Seveceğime ise eminim!



Yarın Cumhuriyetimizin 93. yaş günü! 
İyi ki varsın Cumhuriyet!!!
Kutlu olsun!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder