14 Kasım 2016 Pazartesi

Okuduklarım #49: Terk Edenler ve Kalanlar, Elena Ferrante

Merhaba!

Bir haftada bir kitabı, hem de en sevdiğim serinin kitabını ancak bitirebilmenin mahcubiyetini hissediyorum! "Napoli Romanları"na zaten oldukça geç başladım. Aslında kitapları hem "Ne olacak?" merakıyla yutarcasına okuyorum, hem de "Bitmese keşke!" diye kendimi frenlemeye de çalışırım. Ama bu sefer belirgin bir yavaşlık yaşadım. Kısa zamanda üzerimden silinmesini diliyorum :)


Terk Edenler ve Kalanlar, Elena Ferrante
Everest Yayınları, 2016
458 Sayfa

Lila ve Lénu'nun öyküsü devam ediyor. Artık her ikisi de çocuklu birer annedir ama yaşamları farklı şehirlerde ve farklı koşullarda devam eder. Lila, kocasından ayrılmış, önceki görkemli hayatını elinin tersiyle ittirip bir salam fabrikasında kendi hayatını kazanmaktadır. Lénu ise çok genç yaşta Profesör olan kocası ile başta mutlu görünen fakat kendini giderek pasif hissettiği bir evlilik yaşamaktadır. Giderek kendini ve yaşadığı hayatı sorgulamaya başlayan Lénu'nun istikameti ne yöne doğru ilerleyecektir? 

Daha Lénu ağırlıklı bir kitap olmuş, onun iç dünyasına daha fazla iniyoruz. Oldukça severek okuduğum bir kitaptı. Ve yine Ferrante en heyecanlı yerinde kitabı bitirmiş! Son kitabı bir an evvel okumam gerek ki, rahata erebileyim :)

Herkese mutlu haftalar!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder