28 Kasım 2016 Pazartesi

Okuduklarım #52: Anne, Baba ve Diğer Ölümcül Şeyler, Yalçın Tosun

Merhaba!

Uzun zamandır yazamadım, hatta bitirdiğim bir önceki kitabımın yorumunu giremedim. Kasıma güzel başlamıştım ama genel bir kırık hava ile devam ediyorum. Daha iyilerine olan daim ümidimle..



Anne, Baba ve Diğer Ölümcül Şeyler, Yalçın Tosun
YKY Yayınları, Nisan 2016 (7. Baskı)
87 Sayfa

Yalçın Tosun okumaya uzun zamandır heves ediyordum, geçen ay sipariş verdiğim kitaplar arasına ilk kitabını bu nedenle ekledim. Son günlerde iyice durgunlaşan sayfalar arası kişisel maratonumda ivmeyi biraz artırmak için de bir can simidi oldu bana.

16 öyküden, 16 çarpıcı öyküden oluşan bir kitap. Sert, karanlık, hüzünlü ve üzücü cümlelerle örülmüş bu öyküler. Bana fazla geldi hatta; kitapta hüküm süren genel kasvet zaten ağırlaşmış ruhumu iyice ağırlaştırdı. 

Genel olarak oldukça sevilen ve takip edilen yazarla, ben iyi bir ilişki kuramadım. Zaten her yazarla aram iyi olsa kendimden şüphe ederdim.

Herkese sevgiler!

2 yorum:

  1. Yalçın Tosun'un bu kitabı benim de alınacaklar listemde. Bu tarz kasvetli hikayeleri ben genelde yatmadan önce okuyorum. Sessiz sedasız sonra uykuya dalmak iyi geliyor.

    YanıtlaSil
  2. Ben uykudan önce okumayalı öyle uzun zaman oluyor ki.. Benim için de oku lütfen :)

    YanıtlaSil